piątek, 1 lutego 2013

Harry Styles - Happy Days cz.II

Harry Styles - Happy Days cz. II

Spójrz na tą tarantule! 

Jestem singlem od końca 2009 roku i dobrze mi z tym. Świadomie nie szukam dziewczyny, ale jeśli spotkałbym osobę którą bym polubił, byłoby świetnie. Lubie z kimś być i jeśli spotkałbym odpowiednią osobę, zobaczylibyśmy co mogłoby się zdarzyć. 

Kiedy miałem 12 lat znów przeprowadziliśmy się do Holmes Chapel i wtedy moja mama poznała mojego ojczyma Robin'a. Naprawdę go lubiłem i zawsze pytałem mamę kiedy przyjdzie, ale ona najpierw chciała się upewnić, że Gemma i ja nie mieliśmy nic przeciwko. Bardzo się tym martwiła, więc w końcu ja napisałem smsa do niego, żeby przyszedł ponieważ uważałem że jest naprawdę fajnym facetem. Zawsze miałem z nim dobry kontakt i do teraz go mam. 

Byłem bardzo zadowolony kiedy Robin oświadczył się mojej mamie. Zrobił to całkiem niespodziewanie, podczas oglądania Coronation Street w Wigilię, kilka lat temu. Byłem wtedy w domu mojej dziewczyny Abi i pamiętam jak moja mama zadzwoniła do mnie, i byłem naprawdę szczęśliwy kiedy powiedziała mi że biorą ślub. Nie jestem pewien kiedy się pobiorą, chociaż kilka osób sugerowało im to, nie sądzę żeby One Direction zagrało na weselu.

Zawsze byliśmy blisko z moją mamą. Byłem maminsynkiem. Miałem też bardzo dobry kontakt z moim tatą Desem i wspiera mnie we wszystkim co robię. Myślę, że pod wieloma względami jesteśmy do siebie bardzo podobni.

Z siostrą zazwyczaj też mam bardzo dobry kontakt. Wiem, że zazwyczaj rodzeństwa kłócą się i my także to robiliśmy kiedy dorastaliśmy, ale teraz spędzamy dużo czasu razem i nawet pojechała ze mną w część trasy. 

Popełniłem kilka modowych wpadek i niestety są na to dowody w postaci zdjęć! Moje włosy zmieniały się naprawdę wiele razy w ciągu ostatnich lat. Kiedy urodziłem się moje włosy miały kolor bardzo jasnego blondu i były kręcone, potem były brązowe i proste, i później znów były kręcone kiedy miałem 12 lat. Więc przeszły przez kilka etapów. Najgorszym błędem prawdopodobnie było zrobienie blond pasemek, kiedy miałem około 8 lat. Myślałem, że to wygląda fajnie kiedy poszedłem do szkoły po zrobieniu tego, ale patrząc wstecz wyglądałem jak natrysk (nie wiem o co mu chodziło, napisał 'I looked like a douche' ). Ubierałem się w dresy i wszystko co kiedykolwiek chciałem robić to pojeździć na rowerze, i myślę że to pasowało z moim wyobrażeniem.

Naprawdę lubiłem gimnazjum. Pracowałem bardzo ciężko, ale znajdowałem również czas na przyjemności. W życiu trzeba zachować równowagę. W gimnazjum grałem dużo w badmintona. Mój tata jest w tym bardzo dobry, więc pewnie mam to po nim i zawsze lubiłem konkurować z innymi. Podobało mi się to, że nie był to tak oczywisty sport jak inne i żeby w niego grać musiałeś mieć dużo umiejętności. Podobały mi się rzeczy, które wymagały jakiś umiejętności i uwielbiałem wszystko co było dla mnie jakimś wyzwaniem.  

Pod koniec 8 roku zaprzyjaźniłem się z chłopakiem o imieniu Will, którego traktowałem jak swojego brata. Mieliśmy takie same poczucie humoru i dogadywaliśmy się bardzo dobrze od samego początku naszej znajomości. Will i jego przyjaciel Hayden strasznie chcieli założyć zespół. Chłopak o imieniu Nick nauczył się grać na basie , więc dołączył do nich i tak powstał zespół. Chcieli wziąć udział w bitwie zespołów w szkole i potrzebowali wokalisty, więc zapytali mnie czy nie chciałbym spróbować. 

To był dla mnie trochę szok, ponieważ zawsze śpiewałem tylko pod prysznicem czy w samochodzie. Wiedziałem, że jestem w stanie dać sobie radę, ale nie miałem pojęcia jak wypadnę. Jednak marzenie o byciu w zespole zwyciężyło i zacząłem ćwiczyć z nimi. Zawsze śpiewaliśmy 'Summer of 69' Bryana Adamsa i 'Be My Girl' Jet, dlatego też zdecydowaliśmy się wykonać je podczas konkursu. 

Kiedy byliśmy już gotowi i zaczęliśmy wypełniać formularz zgłoszeniowy, zdaliśmy sobie sprawę, że nie mamy żadnej nazwy. Niestety nie mogliśmy żadnej wymyślić. Dzień przed występem nie wiedzieliśmy co zrobić, więc zdecydowaliśmy się wybrać coś na chybił trafił. Zasugerowałem nazwę 'White Eskimo', a że nie wymyśliliśmy nic lepszego, napisaliśmy nazwę którą podałem.

 ----------------------------------------------
Przepraszam, że taki krótki, ale chociaż są ferie mam mało czasu. Zostało jeszcze tylko 1,5 strony rozdziału 'Happy Days' Harrego, więc powinnam dodać go w tym tygodniu. Nie wiem jak często będą się później pojawiać rozdziały, bo jeszcze tylko tydzień ferii i szkoła. :c
Tak w ogóle dzisiaj są urodziny Harrego. <3
Nie mogę uwierzyć, że ten 16-latek który pracował w piekarni ma już 19 lat. <3
Chciałam jeszcze pogratulować Beliebers (jeśli jakieś w ogóle to czytają) koncertu Justina w Polsce. <3 Tak długo o niego walczyłyście i sądzę, że bardzo na niego zasłużyłyście. Mam nadzieje, że my także doczekamy się swojego koncertu. :)
+ jeśli ktoś chce być powiadamiany o kolejnym przetłumaczonym fragmencie niech napisze w komentarzu .

9 komentarzy:

  1. Świetnie jak zawsze! Będę czekać na kolejne. A na tt proszę o dalsze powiadomienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, można się fajnych rzeczy dowiedzieć ; ) Pisz, pisz...

    OdpowiedzUsuń
  3. Mogłabyś mnie powiadamiać o nowych postach .? ;) @JustPatrycjaaa .

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki, że wpadłaś na pomysł tłumaczenia :D Także proszę o powiadomienia o nowych postach :)xx
    @Spectrumscookie

    OdpowiedzUsuń
  5. jest supper!!! dzięki za powiadomienia i czy mogłabym cie prosić żebyś za każdym razem jak dodajesz coś, to żebyś mnie powiadamiałA :)


    @GbeGabriela

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze chciałam przeczytać tą książkę, ale z moim angielskim troche słabo xd Mogłabym prosić o powiadamianie na tt @Allie130998 ? Z góry dziękuje <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za informację o tym blogu. ;) Naprawdę doceniam to, co robisz. I w sumie nie ma tu wiele błędów. Co do tłumaczenia - "douche" można także przetłumaczyć jako "dupek", "cwaniak" (w slangu). ;) W sumie tak naprawdę nie wiem, co mogłabym Ci napisać w komentarzu, bo po prostu - aż! - tłumaczysz książkę 1D i to wiele znaczy dla tych Directionerek, który nie miały okazji jej przeczytać. Raz jeszcze Ci dziękuję i proszę o informowanie o nowościach @wanilia03
    Pozdrawiam,
    wanilia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne ! Pomysł z tłumaczeniem książki był na prawdę genialny. Dzięki Tobie Directioners mogą dowiedziec się dużo więcej o swoich idolach. Dziękujemy ! <3
    Mogłabyś informowac mnie o postach na tt ? @SwaggieJellies
    Dzięki <3
    + Czekam na następny ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajniee ! Zgadzam sie pomysl na tlumaczenie genialny ;) xx

    OdpowiedzUsuń